„Odcień północy”, L. J. Shen


„Odcień północy”, L. J. Shen, Edipresse Książki

Opis książki:
„Obecna na liście bestsellerów „Washington Post”, jedna z najchętniej kupowanych pozycji w serwisie Amazon, bestseller Top 3 Amazona.

Nowa, samodzielna powieść z gatunku współczesnego romansu bestsellerowej autorki L.J. Shen.

To miało być łatwe. Potrzebowałam pieniędzy. On potrzebował opiekunki, która powstrzyma go przed zaćpaniem się na śmierć. Zostałam wybrana specjalnie dla niego. Jestem odpowiedzialna. Optymistyczna. Ciepła. Niewinna. Powinnam być mądrzejsza. Alex Winslow. Brytyjska gwiazda rocka. Seryjny łamacz serc. Casanova o oczach w kolorze whiskey. „Nie zbliżaj się do diabła w skórzanej kurtce. On cię wykorzysta i zostawi”. I wiecie co? Nie posłuchałam. Podpisałam umowę. Trasa koncertowa po całym świecie. Trzy miesiące. Cztery kontynenty. Sto występów. Nazywam się Indigo Bellamy i zaprzedałam duszę wytatuowanemu bóstwu. Problem w tym, że Alexowi Winslowowi moja dusza nie wystarczyła. Wziął również moje ciało. A potem serce. Zabrał mi wszystko.”

„Alex Winslow był pękniętą wazą. Ale ja nie byłam klejem. Byłam zaledwie głupią sprzątaczką, która zamierza pozbierać kawałki tego naczynia i nieuchronnie się skaleczyć.”

Bad boy – zdecydowanie Alex nim jest. Nie mający granic, ale za to posiadający wredny charakter, do tego niezwykle seksowny, facet, który nie zyskał mojej sympatii. Jego brak szacunku, nadrabiał talentem muzycznym, ale nawet on nie potrafił sprawić, że tego mężczyznę łatwo można było polubić. Chociaż bywały momenty, gdy jednak coś tam mojej sympatii zyskał. Gdy poznajemy jego tragedię, wtedy mamy cały obraz tej postaci. Ale w ogólnym rozrachunku, z pewnością nie będzie moim ulubionym bohaterem. Jego problemy z nałogami i właśnie Indigo, która miała się nim opiekować. Zadanie niebywale trudne. Ciężko jest pomóc osobie, która tej pomocy do końca nie chce. Ale gdy przebywa się ze sobą długo, gdy chemia buzuje między nimi, musi potoczyć się to w jednym kierunku, ale czy nasza bohaterka wyjdzie z tego cało? Przy charakterze Alexa, jej serce jest w niebezpieczeństwie. 

W książce nie brak schematu, niegrzeczny facet i ona próbująca wpłynąć na niego. Dodatkowo napięcie pomiędzy nimi. Oj nie jedna taka historia już była, ale autorka napisała ją w interesujący sposób, a czytanie jej było miło spędzonym czasem. Lubię historie, gdzie ludzie toczą walkę z nałogami, takie powieści, zawsze mają w sobie jaką wartość. To, że pokazane jest co robi alkohol i kokaina z człowiekiem, to wręcz przestroga dla osób, którzy może i gdzieś tam borykają się z takimi problemami. Ważne jest aby nie być w tym samym, bo taka walka w samotności jest wręcz niemożliwa. Polecam Wam, myślę, że fankom gatunku ta pozycje się spodoba. Ja bardzo chętnie sięgam po książki, gdzie muzyka gra w tle.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

„Jedno życie” Anna Dąbrowska

"Lovely Trigger. Tristan i Danika. Tom III" R.K. Lilley