"Dlatego od ciebie odeszłam” Agata Przybyłek

"Dlatego od ciebie odeszłam” Agata PrzybyłekCzwarta Strona
Wielka miłość z problemami czy zdrowy rozsądek?
Dwie bohaterki Marianna i Ada, dzieli je ogromna różnica wieku, a łączył je ten sam problem do rozwiązania.
Marianna w czasach wojny przeżywa swoją wielka i jedyną miłość. Ale czy można poświecić wszystko dla ukochanego? Czy lepiej wybrać tą bezpieczną opcję i żyć z ciągłą świadomością, że mogło się mieć inne życie z inną osobą?
Ada jest radosna i pełną życia studentką, udaje, że kocha swojego chłopaka, który jest idealnym kandydatem na męża i ojca. Ale jej serce należy do Igora, byłego chłopaka, który ma cały bagaż problemów, których nie umie rozwiązać i przez to Ada od niego odeszła. Jednak Igor cały czas uczestniczy w jej życiu jako najlepszy przyjaciel. Tylko czy to udawanie ma sens, gdy oboje pragną być ze sobą?
Miłość, której pragniemy, nie zawsze jest prosta i bez problemów. Często jest tak, że jesteśmy zmuszeni zrezygnować i wybrać mniejsze zło, ze względu na własne dobro. Bo czasem ta wielka miłość może nas zniszczyć.
Agata Przybyłek i tym razem mnie nie zawiodła. Książka ta, uświadamia nam bardzo dużo różnych rzeczy. Jedna z tych rzeczy to pokazanie, że wybierając bezpieczną dla siebie przyszłość, płacimy całe życie za swoją decyzję, K
która nie może być łatwa, bo gdzie wielka miłość tam i dużo cierpienia.
„Dlatego od Ciebie odeszłam” pokazała mi różne odcienie życia, które sami sobie kreujemy, podejmując takie, a nie inne decyzje. Ale gdy czytałam tę książkę i analizowałam co ja bym zrobiła na miejscu tych postaci, to najprawdopodobniej zachowałabym się podobnie. Bo życie nigdy nie będzie łatwe, zawsze będą na naszej drodze jakieś problem i przeszkody do pokonania, ale zawsze jest wybór.
Książka ta, napisana jest bardzo życiowo, historie i miejsca są nam bardzo bliskie, przez to odbiera się treść bardzo obrazowo. Opis postaci sprawią, że wydaje się nam, że znamy je osobiście. Jest to moja kolejna książka tej autorki i na pewno nie ostatnia.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

„Jedno życie” Anna Dąbrowska

"Lovely Trigger. Tristan i Danika. Tom III" R.K. Lilley